Nieuwe secretaris!

Na 30 jaar heeft het vaste aanspreekpunt van de vereniging, Jan Verberne, zijn functie als secretaris neergelegd. Wij zijn hem veel dank verschuldigd voor de tomeloze inzet die hij altijd ten toon gespreid heeft!

Zijn opvolger wordt Edwin Hengelmolen, al 25 jaar een vertrouwd gezicht bij de vereniging. Hij stelt zich aan je voor:

Naam: Edwin Hengelmolen
Geboren: 21 juni 1959
Woonplaats: Zaandam
Getrouwd met Ingrid en twee (zeer creatieve) kinderen Nienke en Remy.

Functie binnen HCT: secretaris sinds 24 mei 2022

Muzikale carrière start in  1973. Begonnen als tamboer bij de Amsterdamse Tramharmonie. Op mijn 18e was ik de eerste gediplomeerde slagwerkinstructeur binnen Amsterdam. Heb daarna 2 muziekverenigingen in Amsterdam als dirigent onder mijn hoede gehad: Ons Genoegen en Nico de Zwart.

Begon op mijn 17e met trombone spelen en doe dat tot op de dag van vandaag met heel veel plezier bij Harmoniecorps Tuindorp en de Zaanse Bigband. (Voor de snelle rekenaars onder ons; dus al ruim 45 jaar de trombone in mijn handen 😉)

Sinds 1 juni 2021 ben ik met pensioen dus bedacht ik dat er tijd was om het bestuur te versterken.
Momenteel druk bezig met de overdracht van allerlei secretariële zaken.

Voor vragen kun je me altijd bereiken via de website van HCT: www.harmoniecorpstuindorp.nl