Klarinet spelen in Amsterdam

Kom je klarinet spelen in ons orkest?

Ons orkest wordt steeds groter! We zijn echt superblij met onze nieuwe leden op Bariton, Trompet, Fluit en zelfs Fagot. We zijn inmiddels de 50 man goed gepasseerd.

Waar we nog wel versterking kunnen gebruiken is in de klarinetsectie. Vooral op tweede en derde klarinet. Wie komt ons helpen?

Klarinet spelen in Amsterdam

Speel je klarinet op redelijk tot goed niveau, dan ben je zeer welkom! Heb je nog twijfel, kom het dan gewoon een periode gratis proberen. Als je geen instrument meer hebt, krijg je er een van ons ter beschikking. Speel je liever eerste, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom.

Onze repetitieruimte is goed bereikbaar, met gratis parkeergelegenheid. De leden komen uit de wijde omtrek; Amsterdam, Zaanstad, Oostzaan, Landsmeer, Haarlem, Amstelveen, Hoofddorp, Purmerend, Bussum, Zuidoost Beemster, Oostgraftdijk en Monnickendam.

Ervaar zelf hoe het is om klarinet te spelen bij het leukste orkest van Amsterdam! Neem contact op via onderstaand formulier of bekijk onze website.