Een hernieuwd afscheid van Sasja

Juni 2022,

Voor mij een emotionele dag, want ik was van plan afscheid te nemen van mijn persoonlijke fluitgeschiedenis van 55 jr. fluitplezier. Het gaat niet meer, dus hoopte ik dat ik mijn fluit op jullie mooie zomerse concert bij de vereniging kon doneren, iets wat inmiddels ook is gebeurd.

Niet te weten dat mijn man en ik werden overgoten met meer dan mooie muziek, wij vonden het allebei geweldig. Zo’n mooi muzikaal onthaal had ik van te voren niet bedacht, omdat buiten lang niet alles klinkt zoals je het als orkest graag zou willen.
Oh, jullie zullen zelf denk ik het verschil wél weten, maar dat hoorden wij niet. Een mooier afscheid kon ik mij niet wensen.

Ik heb zelfs af en toe genietend een klein traantje weggepinkt…

Tussen de muziek door was het fijn om met de meeste oude bekenden even te praten en te lachen, dat deed me zó goed.
Dit werd al met al een cadeautje krijgen en een cadeautje geven. De gedachte dat een nieuw talent vroeger of later met mijn fluit met jullie mee gaat spelen vind ik echt heel erg fijn.

Later vernam ik dat het sax solo stuk een stuk is dat Jesse gecomponeerd heeft.
Wow! Met dat gat van ruim 11  jaar al wég bij jullie, was dat wel even het beeld bijstellen… van het jonkie van toen naar de man die hij nu is geworden.
Mooi muziekstuk joh!
Geen wonder dat Hans me vroeg of ik van de saxen foto’s wilde nemen. Há, een trotse Pa!!!!!

Grinnik.. en hij was niet de enige bij wie ik even het beeld moest bijstellen van de tieners van toen naar de volwassenen nu die ik soms maar amper terugkende.
Ooooh, ik dacht ook Ancla te herkennen achter een zonnebril.
Oeps foutje…, dat was haar helemaal niet. (Grinnikje).

Dank jullie allemaal vanuit mijn, nee… ónze harten.

Hartelijke groeten en een glimlach.
Hopelijk zie ik jullie allemaal weer in september!

Sasja en André Bezembinder.

Module kan niet worden weergegeven omdat de gevraagde inhoud niet (langer) toegankelijk is. Neem contact op met de beheerder om toegang te krijgen.