Corona updates

update juni 2021

WE MOGEN WEER! 8 juni gaan we weer van start met de repetities. Aanmelden verplicht en de 1,5 meter houden we voorlopig in stand. Ook bezoekers en potentieel nieuwe leden graag eerst even contact opnemen.

update oktober 2020:

Helaas hebben we de repetities van het opleidingsorkest en het grote orkest weer moeten stilleggen door de stijgende besmettingscijfers in Nederland. De individuele muzieklessen op klarinet en fluit gaan wel door op de vertrouwde locatie.

update augustus 2020:

We mogen weer! Op 18 augustus hebben we de repetities hervat. Het opleidingsorkest repeteert gewoon weer elke week op de normale tijden.

Het grote orkest is opgesplitst in hout en koper. Het volledige orkest past helaas niet in de repetitieruimte als we de regels in acht nemen. Hout repeteert in de even weken, koper in de oneven weken.

repetitie van de houtsectie

update mei 2020:

Nu we niet meer mogen samenkomen om muziek te maken, zoeken we andere manieren om toch met elkaar bezig te blijven. Onderstaand zie je de playlist met de resultaten hiervan. Geniet ervan!

#musicneverstops #stayhealthy #stayhome #corona #covid-19

UPDATE april 2020:

Door de beperkende maatregelen zijn wij genoodzaakt ons voorjaarsconcert te annuleren. Ook zullen wij niet aanwezig zijn op de 4 mei herdenking.

Ook Harmoniecorps Tuindorp heeft de repetities voorlopig stilgelegd vanwege het COVID-19 virus. Uiteraard hopen we zo snel mogelijk weer aan de slag te kunnen. In de tussentijd oefenen we lekker thuis. Ook de klarinetlessen van Tom Wolfs gaan door via Skype!